Przypomnij hasło
Biuletyn Informacji Publicznej
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
drukuj

Dodatek Węglowy

Dodatek węglowy – informacja o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy

Informacja Kierownika Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieniężnie

o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego udzielonego Kierownikowi Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieniężnie przez Burmistrza Pieniężna:

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pieniężnie zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie miesiąca.

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Pieniężno i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Warmińsko - Mazurskiego.

Gmina Pieniężno złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.

Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

 

Osoby odpowiedzialne

Autor:Katarzyna Beksa
Odpowiada:Katarzyna Beksa
Wytworzył:Joanna Garbowska
Data ostatniej zmiany:2022-09-16 12:32:04

Archiwum

Data Autor
2022-09-16 12:26 Katarzyna Beksa zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 199