Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 13 w Jaworznie
drukuj

Zapytania ofertowe

Aktualne zapytania ofertowa znajdują się w artykule 2023.

Artykuły

ZAPYTANIE OFERTOWE

Pliki

Jaworzno, 28.07.2022 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE 2

Szkoła Podstawowa nr 13 w Jaworznie, przy ulicy Urzędniczej 11, 43-600 Jaworzno zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi o wartości powyżej 30 00 euro w trybie: zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pn. “Realizacja zadania w ramach Rządowego Programu Laboratoria Przyszłości”.
Termin realizacji zamówienia: 30.08. 2022 r.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia oraz szkolenie RP w Szkole Podstawowej nr 13 w Jaworznie ul. Urzędnicza 11 w ramach realizacji projektu “Laboratoria przyszłości”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załącznik nr 3
Załącznik nr 3 jest jednocześnie formularzem cenowym na podstawie, którego wykonawca składa ofertę.
- Dostarczony zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy w parametrach określonych w załączeniu nr 1 do zapytania ofertowego, wolny od wad fizycznych
i prawnych, oryginalnie zapakowany, ma posiadać znak identyfikujący produkt jak znak towarowy czy marka producenta produktu.
- Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Szkoły Podstawowej nr 13 w Jaworznie, produkty powinny być zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami i czynnikami szkodliwymi: Wykonawca zobowiązany jest na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym dostarczeniem przedmiotu zamówienia zawiadomić Zamawiającego o planowanej dacie dostawy.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, rozładować i podłączyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, sprawny techniczne nieposiadający żadnych ukrytych wad.
- Zamawiany sprzęt i urządzenia winny zawierać deklarację CE, dokument potwierdzający, że dostarczone urządzenie jest fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć je Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru.
- Wykonawca zapewni do wykonania umowy osoby zdolne do wykonania zobowiązań.
- Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone wyposażenie na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane
z dojazdem serwisu i usunięciem awarii (w tym wymiana na nowe części) obciążają Wykonawcę. Gwarancja uwzględnia bezpłatne wykonanie przeglądów konserwacyjnych
w okresie gwarancji oraz obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wyposażenia usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, a także usuwanie wad materiałowych i konstrukcyjnych, jak i doprowadzenia do spełnienia deklarowanych przez producenta parametrów użytkowych.
- Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00

Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim.
3. Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2),
- wypełniony formularz specyfikacji cenowej (załącznik nr 3)
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ocena oferty
1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz podatek VAT.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
4. Przy ofertach z jednakową ceną będą brane pod uwagę inne kryteria: gwarancja, parametry,
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.

RODO (obowiązek informacyjny)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 13 w Jaworznie, ul. Urzędnicza 11, 43-600 Jaworzno, reprezentowanego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem (32) 751-77-07 inspektor ochrony danych osobowych: sp13@jaworzno.edu.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 tys. zł netto pn. „Zakup i dostawa materiałów, wyposażenia
i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości”;
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm), dalej „uPzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Po zakończeniu umowy dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celach archiwalnych zgodnie z obowiązującą w Urzędzie instrukcją archiwalną;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
c. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

RODO (ograniczenia stosowania)

1. na podstawie art. 18 RODO posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
2. nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Administrator danych informuje, że Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem
w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą m.in.:
a. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego – obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy
i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą dysponuje już tymi informacjami;
b. obowiązek informacyjny wynikający zart. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego, chyba że ma zastosowanie, co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.




1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2 Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego


Oferty należy przesłać pocztą lub składać w sekretariacie: adres: Szkoła Podstawowa nr 13
w Jaworznie ul. Urzędnicza 11, 43-600 Jaworzno lub przesłać na adres e-mail: sp13@jaworzno.edu.pl w terminie do 1.08.2022 r. do godziny 15.00.

ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy (do wypełnienia)
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału
w postępowaniu
3. Formularz specyfikacji cenowej.


Zatwierdził:

Dyrektor Szkoły – Agata Ciołczyk




Osoby odpowiedzialne

Autor:Maria Wira
Odpowiada:Agata Ciołczyk
Wytworzył:Maria Wira
Data ostatniej zmiany:2023-10-20 08:19:45

Archiwum

Data Autor
2023-10-20 08:15 Maria Wira zobacz
2023-10-20 08:12 Maria Wira zobacz
2023-10-20 08:11 Maria Wira zobacz
2023-10-20 07:42 Maria Wira zobacz
2022-07-28 10:03 Maria Wira zobacz
2022-07-28 10:01 Maria Wira zobacz
2022-07-28 09:58 Maria Wira zobacz
2022-06-29 11:23 Maria Wira zobacz
2022-06-29 11:20 Maria Wira zobacz
2022-03-21 13:07 Maria Wira zobacz
2022-03-21 13:02 Maria Wira zobacz
2022-03-21 13:00 Maria Wira zobacz
2022-03-21 12:59 Maria Wira zobacz
2021-12-15 18:34 Maria Wira zobacz
2021-12-14 18:25 Maria Wira zobacz
2021-12-13 20:37 Maria Wira zobacz
2021-12-13 20:26 Maria Wira zobacz
2021-12-13 20:24 Maria Wira zobacz
2021-11-26 14:55 Maria Wira zobacz
2021-11-26 14:54 Maria Wira zobacz
2021-03-26 11:51 Maria Wira zobacz
2019-02-22 09:31 zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 834