Biuletyn Informacji Publicznej
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
drukuj

Archwium - Nabór do pracy

OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY W POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W WOŁOWIE I NABORZE NA TO STANOWISKO

             Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie uprzejmie informuje, że posiada wolne stanowisko pracy na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej z przewidywaną datą zatrudnienia od 20.05.2013r. o poniższej treści:

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie

poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor ds. administracji i zaopatrzenia i prowadzenia  sekretariatu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie

Ul. M. Skłodowskiej-Curie 9

56-100 Wołów

Miejsce wykonywania pracy:

         Wołów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie  właściwej organizacji pracy sekretariatu; obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, jej rejestracja w dzienniku korespondencyjnym oraz przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym; przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań działu; sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie;
  • prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych; podejmowanie czynności w zakresie wyposażenia pomieszczeń Inspektoratu w sprzęt, urządzenia techniczne i materiały biurowe; prowadzenie spraw związanych z właściwym działaniem sprzętu oraz urządzeń technicznych i teletechnicznych; sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie właściwości działu; zamawianie aktualnych pieczęci, stempli i tablic urzędowych; prenumerata czasopism i wydawnictw;
  • udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
  • prowadzenie magazynu zakładowego i ewidencji ilościowej
  • prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego  będącego własnością Inspektoratu;
  • prowadzenie archiwum zakładowego
  • prowadzenie rejestracji, ubezpieczeń komunikacyjnych, kart drogowych, okresowych przeglądów technicznych, remontów i napraw doraźnych samochodów;
  • prowadzenie rejestru umów; prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie; rejestracja zarządzeń i decyzji powiatowego lekarza weterynarii;

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Urząd zlokalizowany jest w jednopiętrowym budynku, wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (wysoki parter), oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość obiegu dokumentów

wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i procedur;
  • znajomość przepisów dot. prowadzenia archiwum; 
  • znajomość przepisów dot. Polityki Bezpieczeństwa  Informacji

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

13-05-2013

Miejsce składania dokumentów:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowieul. Skłodowskiej - Curie 9, 56-100 Wołów
Inne informacje:   Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie. Przewidywana data zatrudnienia 20.05.2013r.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Krzysztof Bulzacki
Odpowiada:Krzysztof Bulzacki
Wytworzył:Krzysztof Marek
Data ostatniej zmiany:2013-05-07 16:52:05
Powrót

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 3810