Archwium - Nabór do pracy
OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU PRACY W POWIATOWYM INSPEKTORACIE WETERYNARII W WOŁOWIE I NABORZE NA TO STANOWISKO
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie uprzejmie informuje, że posiada wolne stanowisko pracy na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej z przewidywaną datą zatrudnienia od 20.05.2013r. o poniższej treści:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Inspektor ds. administracji i zaopatrzenia i prowadzenia sekretariatu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
Ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
56-100 Wołów
Miejsce wykonywania pracy:
Wołów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu; obsługa telefonów, poczty elektronicznej, przyjmowanie i nadawanie faksów; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, jej rejestracja w dzienniku korespondencyjnym oraz przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym; przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań działu; sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie;
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych; podejmowanie czynności w zakresie wyposażenia pomieszczeń Inspektoratu w sprzęt, urządzenia techniczne i materiały biurowe; prowadzenie spraw związanych z właściwym działaniem sprzętu oraz urządzeń technicznych i teletechnicznych; sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie właściwości działu; zamawianie aktualnych pieczęci, stempli i tablic urzędowych; prenumerata czasopism i wydawnictw;
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;
- prowadzenie magazynu zakładowego i ewidencji ilościowej
- prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z gospodarką taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu;
- prowadzenie archiwum zakładowego
- prowadzenie rejestracji, ubezpieczeń komunikacyjnych, kart drogowych, okresowych przeglądów technicznych, remontów i napraw doraźnych samochodów;
- prowadzenie rejestru umów; prowadzenie książki wpisu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Inspektoracie; rejestracja zarządzeń i decyzji powiatowego lekarza weterynarii;
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Urząd zlokalizowany jest w jednopiętrowym budynku, wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (wysoki parter), oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość obiegu dokumentów
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych i procedur;
- znajomość przepisów dot. prowadzenia archiwum;
- znajomość przepisów dot. Polityki Bezpieczeństwa Informacji
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
13-05-2013
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowieul. Skłodowskiej - Curie 9, 56-100 Wołów
Inne informacje: Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie. Przewidywana data zatrudnienia 20.05.2013r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Krzysztof Bulzacki |
Odpowiada: | Krzysztof Bulzacki |
Wytworzył: | Krzysztof Marek |
Data ostatniej zmiany: | 2013-05-07 16:52:05 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 3810 |