drukuj
Zapytania ofertowe archiwum
ZAPYTANIE OFERTOWE
pt.: „Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad robotami budowlanymi polegających na realizacji zamówienia pod nazwą:
„Remont i przebudowa budynku biurowego w ramach projektu pt.: „Stworzenie w Gorzowie Wielkopolskim inkubatora przedsiębiorczości – Think Tank – stanowiącego platformę wsparcia zawierającą zestaw proinnowacyjnych, profesjonalnych usług dla lubuskich przedsiębiorstw.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pt.: „Remont i przebudowa budynku biurowego w ramach projektu pt.: „Stworzenie w Gorzowie Wielkopolskim inkubatora przedsiębiorczości – Think Tank – stanowiącego platformę wsparcia zawierającą zestaw proinnowacyjnych, profesjonalnych usług dla lubuskich przedsiębiorstw., zwanego dalej „Przedmiotem Umowy"
- Całość inwestycji objęta nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie zadań polegających na:
- Rozbiórka ścian działowych, wykonanie nowo projektowanych zgodnie z zatwierdzonym układem funkcjonalnym pomieszczeń poszczególnych kondygnacji;
- Rozbiórka klatek schodowych nie spełniających wymogów P-Poż;
- Rozbiórka warstw posadzkowych, wykonanie nowo projektowanych;
- Demontaż instalacji wewnętrznych;
- Rozbiórka warstw pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacji termicznej;
- Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
- Demontaż dźwigu osobowego wraz z kompletem instalacji sterowniczej;
- Demontaż ścian osłonowych budynku elewacji frontowej;
- Rozbiórka wykusza w systemie zabudowy fasadowej na kondygnacji Parteru;
- Demontaż rozdzielni elektrycznych wraz z trafostacją zlokalizowaną na kondygnacji Parteru, relokacja zgodnie z warunkami zarządcy instalacji;
- Rozbiórka nawierzchni ciągów pieszych przed budynkiem w granicach działki budowlanej;
- Wykonanie nowo projektowanego układu funkcjonalnego;
- Lokalizacja urządzenia do komunikacji pionowej pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami;
- Wykonanie nadproży podciągów nad nowoprojektowanymi otworami;
- Poszerzenie otworów drzwiowych zgodnie z wymaganiami Ppoż. i BHP;
- Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej;
- Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych;
- Wykonanie pełnego układu warstw wykończeniowych posadzek i połaci dachowej;
- Wykonanie daszków ochronnych nad wejściami do budynku;
- Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z podestami schodów zewnętrznych;
- Wykonanie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych;
- Wykonanie wewnętrznych instalacji C.O.;
- Wykonanie wentylacji mechanicznej/klimatyzacji;
- Wykonanie instalacji elektryczne;
- Wykonanie instalacji oświetleniowej podstawowej, ewakuacyjnej i awaryjnej, gniazd wtykowych, odgromowej;
- Wykonanie instalacji teletechnicznej;
Termin składania ofert upływa 07.12.2020 r.
do godziny 9:00.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.
- Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
- Wykaz osób.
- Oświadczenie o braku powiązań.
Artykuły
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Admin |
Odpowiada: | Admin |
Wytworzył: | Admin |
Data ostatniej zmiany: | 2020-12-09 15:08:16 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 727 |