Biuletyn Informacji Publicznej
Gorzowski Ośrodek Technologiczny Park Naukowo-Przemysłowy sp. z o.o.
drukuj

Zapytania ofertowe archiwum

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

pt.: „Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad robotami budowlanymi polegających na realizacji zamówienia pod nazwą:

„Remont  i przebudowa budynku biurowego w ramach projektu pt.: „Stworzenie w Gorzowie Wielkopolskim inkubatora przedsiębiorczości – Think Tank – stanowiącego platformę wsparcia zawierającą zestaw proinnowacyjnych, profesjonalnych usług dla lubuskich przedsiębiorstw.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Zamówienie obejmuje pełnienie kompleksowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pt.:  „Remont i przebudowa budynku biurowego w ramach projektu pt.: „Stworzenie w Gorzowie Wielkopolskim inkubatora przedsiębiorczości – Think Tank – stanowiącego platformę wsparcia zawierającą zestaw proinnowacyjnych, profesjonalnych usług dla lubuskich przedsiębiorstw., zwanego dalej „Przedmiotem Umowy"
  2. Całość inwestycji objęta nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie zadań polegających na:
  1. Rozbiórka ścian działowych, wykonanie nowo projektowanych zgodnie z zatwierdzonym układem funkcjonalnym pomieszczeń poszczególnych kondygnacji;
  2. Rozbiórka klatek schodowych nie spełniających wymogów P-Poż;
  3. Rozbiórka warstw posadzkowych, wykonanie nowo projektowanych;
  4. Demontaż instalacji wewnętrznych;
  5. Rozbiórka warstw pokrycia dachowego wraz z warstwą izolacji termicznej;
  6. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
  7. Demontaż dźwigu osobowego wraz z kompletem instalacji sterowniczej;
  8. Demontaż ścian osłonowych budynku elewacji frontowej;
  9. Rozbiórka wykusza w systemie zabudowy fasadowej na kondygnacji Parteru;
  10. Demontaż rozdzielni elektrycznych wraz z trafostacją zlokalizowaną na kondygnacji Parteru, relokacja zgodnie z warunkami zarządcy instalacji;
  11. Rozbiórka nawierzchni ciągów pieszych przed budynkiem w granicach działki budowlanej;
  12. Wykonanie nowo projektowanego układu funkcjonalnego;
  13. Lokalizacja urządzenia do komunikacji pionowej pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami;
  14. Wykonanie nadproży podciągów nad nowoprojektowanymi otworami;
  15. Poszerzenie otworów drzwiowych zgodnie z wymaganiami Ppoż. i BHP;
  16. Wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej;
  17. Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych;
  18. Wykonanie pełnego układu warstw wykończeniowych posadzek i połaci dachowej;
  19. Wykonanie daszków ochronnych nad wejściami do budynku;
  20. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z podestami schodów zewnętrznych;
  21. Wykonanie wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych;
  22. Wykonanie wewnętrznych instalacji C.O.;
  23. Wykonanie wentylacji mechanicznej/klimatyzacji;
  24. Wykonanie instalacji elektryczne;
  25. Wykonanie instalacji oświetleniowej podstawowej, ewakuacyjnej i awaryjnej, gniazd wtykowych, odgromowej;
  26. Wykonanie instalacji teletechnicznej;

 

Termin składania ofert upływa 07.12.2020 r.

do godziny 9:00. 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy.
  3. Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
  4. Wykaz osób.
  5. Oświadczenie o braku powiązań.

 

Artykuły

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Ogłoszenie 2020-11115-19627

Miejsce publikacji ogłoszenia:
Baza konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Zapytanie ofertowe ZO/1/2020

Zapytanie ofertowe : ZO/1/2020

Załączniki:

Formularz ofertowy.
Projekt umowy.
Wykaz wykonanych (wykonywanych) usług.
Wykaz osób.
Oświadczenie o braku powiązań.

Osoby odpowiedzialne

Autor:Admin
Odpowiada:Admin
Wytworzył:Admin
Data ostatniej zmiany:2020-12-09 15:08:16

Archiwum

Data Autor
2020-12-01 12:27 Admin zobacz
2020-08-19 10:59 Justyna Kmietowicz zobacz

Statystyki

Odwiedzin na stronie: 727