Przyjmowanie i załatwianie spraw
COVID-19: Sekretariat szkoły załatwia wszelkie sprawy przed wszystkim w formie elektronicznej i telefonicznej. Interesanci, z zastrzeżeniami wskazanymi poniżej, mogą być przyjmowani w godzinach:
poniedziałek - piątek 07.30 - 15.30
z zastrzeżeniem, że ze względu na ograniczenia wynikające z wprowadzenia stanu epidemicznego wszelkie sprawy powinny być załatwiane drogą elektroniczną i telefoniczną a wejście na teren szkoły możliwe jest tylko po wcześniejszym umówieniu spotkania i spełnieniu wszystkich wymogów sanitarno-epidemiologicznych. Dyrekcja szkoły zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczenia lub całkowitego zakazu przyjmowania interesantów.
TEL 81 825 24 31 E-MAIL: zpo2.krasnik@wp.pl
O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowią zapisy Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695), Ustawy z dnia 14 sierpnia 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz ustawy o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020, poz. 1478)
Za przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw odpowiedzialny jest sekretariat szkoły.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Monika Hatłas |
Odpowiada: | Monika Hatłas |
Wytworzył: | Monika Hatłas |
Data ostatniej zmiany: | 2020-09-08 22:07:11 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1456 |