Archwium - Nabór do pracy
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie uprzejmie informuje, że będzie posiadał wolne stanowisko pracy na zastępstwo nieobecnego członka korpusu służby cywilnej z przewidywaną datą zatrudnienia od 21 marca 2015r. o poniższej treści:
Powiatowy Lekarz Weterynarii w Wołowie
poszukuje kandydatów na stanowisko: Starszy Specjalista ds. finansowo- ksiegowych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie
Ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
56-100 Wołów
Miejsce wykonywania pracy:
Wołów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zadanie 1: przestrzeganie obowiązujących przepisów zawartych m.in. w ustawie o finansach publicznych i w ustawie o rachunkowości oraz prowadzenie rachunkowości Inspektoratu;
Zadanie 2: sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego z zakresu prowadzonych spraw opracowywanie okresowych analiz i ocen wykonania planu finansowego Inspektoratu,
przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji okresowej, zdawczo – odbiorczej, rocznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, weryfikacja realizacji wydatków budżetowych w kontekście ich zgodności z ustawą budżetową, transzami rezerw celowych, układem wykonawczym ;
Zadanie 3: rozliczanie podróży służbowych pracowników; prowadzenie rejestracji dokumentów finansowo – księgowych wpływających do księgowości wraz z ich terminową realizacją, prowadzenie spraw związanych z egzekucją należności pieniężnych Inspektoratu, w tym opłat, kar pieniężnych, itp., prowadzenie dokumentacji, obsługi finansowej i ewidencji księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
Zadanie 4: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, zapewnienie kasowej obsługi Inspektoratu, rozliczanie podróży służbowych pracowników, kompleksowa obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, prowadzenia płatności Inspektoratu wraz z kompleksową obsługą systemu bankowości elektronicznej „enbepe”, przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzania na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu ;
Zadanie 5: prowadzenie ewidencji kosztów w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, badań kontrolnych zakażeń zwierząt, w tym refundowanych przez Unię Europejską oraz badań monitoringowych pozostałości chemicznych i biologicznych w tkankach zwierząt oraz produktach pochodzenia zwierzęcego w programie RKWIW, oraz sporządzanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej sprawozdań dotyczących tego zadania;
Zadanie 6: naliczanie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, sporządzanie listy płac oraz rozliczanie innych świadczeń pracowników; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej Inspektoratu oraz terminowych rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędami Skarbowymi; sporządzanie okresowych i rocznych rozliczeń pracowników do celów podatkowych ( PIT ), i ubezpieczeń społecznych ( RMUA ), prowadzenie rejestracji dokumentów finansowo – księgowych wpływających do księgowości wraz z ich terminową realizacją;
Zadanie 7: prowadzenie dokumentacji zaopatrzeniowo – rozliczeniowej bloczków mandatowych, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, rozliczanie ilościowe i finansowe grzywien nałożonych w postaci mandatów karnych z Naczelnikiem Urzędu Skarbowego w Opolu;
Zadanie 8: prowadzenie ewidencji składników majątku Inspektoratu, naliczanie amortyzacji środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami, tworzenie we współpracy z innymi zespołami planów, sprawozdań jakościowych i ilościowych oraz finansowych stanowiących część planów Inspektoratu, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub ilościowej materiałów, przygotowywanie projektów pism w zakresie zadań finansowo-księgowych, archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, wykonywanie innych zadań określonych w przepisach odrębnych.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu,
- stres związany z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Urząd zlokalizowany jest w jednopiętrowym budynku, wejście do budynku nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym (wysoki parter), oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, wyposażone w zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Brak dostępu do pomieszczeń usytuowanych na pierwszym piętrze dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim oraz mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
- wykształcenie: wyższe
dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub do 1 roku doświadczenia w danym obszarze, staż pracy na stanowisku finansowo- księgowym.
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość przepisów Prawa Pracy
- umiejętność biegłej obsługi komputera w tym programów Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość zasad rachunkowości
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi programu płacowego, kadrowego, aplikacji Płatnik, Serpiw, Cumulus
pozostałe wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi programu księgowego
- umiejętność obsługi elektronicznej obsługi bankowej Videotel, „enbepe”, Trezor
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
11 marca 2016r.
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wołowie ul. Skłodowskiej - Curie 9
56-100 Wołów
Inne informacje: Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie. Przewidywana data zatrudnienia 04 kwietnia 2016r.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Krzysztof Bulzacki |
Odpowiada: | Krzysztof Bulzacki |
Wytworzył: | Anna Bednarz-Szerszeń |
Data ostatniej zmiany: | 2016-03-25 08:42:05 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 3840 |