Archwium - Przyjmowanie i załatwianie spraw
PRZYJMOWANIE I ZAŁATWIANIE SPRAW W ZESPOLE SZKÓŁ NR 5 W JAROCNIE
Przyjmowanie i załatwianie spraw odbywa się za pośrednictwem kancelarii Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie w godzinach urzędowania.
Kancelaria szkoły czynna jest od poniedziałku do piątku
od godz. 7:30 do godz. 15:30.
Zespół Szkół nr 5 w Jarocinie załatwia sprawy bez zbędnej zwłoki, jeżeli posiada wszystkie wymagane dokumenty oraz informacje potrzebne do jej załatwienia. W przypadku spraw bardziej skomplikowanych lub wymagających uzupełniania o dodatkowe dowody lub wyjaśnienia, termin rozpatrzenia sprawy może ulec wydłużeniu. Pracownicy kancelarii szkoły załatwiają sprawy według kolejności ich wpływu oraz stopnia pilności.
Składanie dokumentów odbywa się w kancelarii Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie
(pokój 30)
ul. Waryńskiego 11
63-200 Jarocin
tel. (62) 747 20 06 wew. 9
fax (62) 747 20 06 wew. 21
Dokumenty można przesyłać również pocztą elektroniczną na adres mailowy szkola5jarocin@op.pl.
Zgodnie z art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 267) treść kierowanej korespondencji winna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby, od której pochodzi (imię i nazwisko),
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica),
- przedmiotu sprawy, której dotyczy.
Zespół Szkół nr 5 w Jarocinie nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia powyższych wymogów. Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, korespondencję pozostawia się bez rozpoznania.
ORGANIZACJA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG / WNIOSKÓW
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 5 W JAROCINIE
Dyrektor Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie, a w przypadku jego nieobecności wicedyrektor zespołu szkół, przyjmują skargi i wnioski w godzinach pracy szkoły (kontakt: tel. 62 747 20 06, pokój nr 30 lub 35, e-mail: szkola5jarocin@op.pl).
Zgodnie z treścią § 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r., Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
Zgodnie z treścią § 8 ust.1 przywołanego rozporządzenia, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się w trybie i na zasadach określonych w dziale VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 267).
O sposobie załatwienia skargi/wniosku zawiadamia się skarżącego / wnioskodawcę.
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Marek Durczak |
Odpowiada: | Marek Durczak |
Wytworzył: | Marek Durczak |
Data ostatniej zmiany: | 2013-11-21 15:23:35 |
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 1126 |